Fredagen den 13 februari 2009 - Festen

Ciao!

Idag var det som sagt fest hos min kära vän Jessica, och fan vad kul vi hade! :D

Först kom jag vid 18.00 och då var Linnéa, Mickan och Amanda redan där, sen skulle Anno och Kikki komma lite senare. Anno var på Maxi för att köpa värmeljus :P
Linnéa hade bakat en asgod kladdkaka som vi käkade när alla var där. Sen blev det väl mest flum ;P vi lyssnade på musik och spelade gitarr, snackade och lekte Sanning eller konsekvens, och "jag har aldrig..."  efter ett tag när klockan var över 23.00 så var vi halvt döda, så Kikki och Jessica lånade Anno's cykel och stack iväg till en Statoil mack (som var det ända som var öppet då xD) och köpte Redbull och chips :P sen höll vi igång igen till lite innan 03.00 då jag och Anno drog oss hemmåt, för de andra skulle sova över där :)


Jag och Jessica snackade om musik, hur den berör en och om kändisar/artister/band som är speciella, enligt oss.
Gud vad vi tyckte och tänkte lika om saker alltså :O :D har aldrig mött en människa som verkligen tycker samma :)

Cheers

Kommentarer
Postat av: sofia

vi hade rätt lika åsikter xD remember :o i alla fall förr :o



har aldrig mött en tjej som verkligen älskar the ark lika mycket som jag själv gör. det e status xD

2009-02-15 @ 13:17:56
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0