Trasiga, och knasiga, är vårt trasdocks gäng

19 augusti 2009

Ojoj, 9 dagar sen jag skrev här sist. Det har hänt mycket sen dess.

I morgon
åker jag till Göteborg och är borta några dagar, så jag blir ännu lite mer off här ett tag.
Skolan drog ju igång i måndags och nu rullar det på som vanligt! Vi esteter (går ju i 2an nu) ska göra en mini musikal på ca 15 - 20 min som vi gjorde förra året med när vi började bara för att komma igång, och samma sak gör ettorna detta år.
Så imorgon smäller det! Vi har temat hur andra ser på oss esteter.. hehe låter som värsta utanför skapet men det är invecklat att förklara. Och vi ska nämligen ha med den låten som är som rubrik i detta inlägg, om några minns det? Trasdockorna signaturen. Såååån NOSTALGI! Jag älskade det som barn!

Jag gjorde min matte tenta i fredags. Det gick rätt bra, eller hyfsat.. hoppas resultatet blir bra med!
Och så var det Gästhamnsfestivalen här i stan då med. Där b.la Power for my own, The Born och Knekta Kungar uppträdde (lokalband, men väldigt bra!) Videor som jag filmat från detta finns på min youtube, LaurelWw

Idag hade vi ett välkomnande i skolan, för de nya ettorna. Alla esteter, 1, 2 och 3 samlades på gården och blev uppdelade i olika grupper och skulle göra som små lekar/tävlingar vid olika positioner. Var rätt kul faktiskt.

Ooooh nu är det inte länge kvar tills THE RESISTANCE släpps! WOHO! Man kunde ju höra 30 sekunder från varje låt från skivan på youtube som nån lagt upp, från iTunes. Tycker på nåt vis att det var dåligt som fan. Man vill ju vänta tills skivan kommer och man kan lyssna på hela låtarna på en gång och inte förlyssna.. ><

Nostalgi, Trasdockorna

Cheers


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trasdockorna är så jävla goa :D<3

2009-08-20 @ 06:53:52
URL: http://cissisageland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0