Måndagen den 27 april 2009

Ciao!
Var på utbildningskurs idag inför sommarjobbet som jordgubbsförsäljare utanför Maxi. Och det gick bara bra, nu känner jag mej mer säker i mitt jobb och så, men är ändå lite nervös, inför den 21 maj som är min första jobbdag.

Gick med Felix och David en stund på stan innan efter skolan. Vi gick och åt på Torggrillen (fast jag åt inget) och det var kul! Hahaha för jag skulle nämligen gissa vilka 3 i klassen (alltså ES1a+b) som jag trodde att dom tyckte var jobbiga!
Jag fick 3 "livlinor":
Ring en vän. (ehm, ah :P)
Fråga publiken. (Det roliga med det var att vi satt ute och att det satt en familj några bänkar bakom oss, det var alltså "publiken" x''D)
och 50 50. (Där de sa en inriktning som det inte var av dom 3 som jag skulle gissa på)
Nåväl, detta låter väl helt snurrigt, minns bara att jag satt med huvudet ner i bordet till slut och asgarvade! Seriöst, vilka ideér, HAHAHA! Det gjorde min dag alltså! Jag gissade faktiskt rätt på vilka dom 3 var också :P
Jag tycker det är så mysigt att umgås med er faktiskt, ni är så snälla och ja, jag skrattar alltid i ert sällskap :')

Konserten på musikskolans Landa Café med gitarrorkestern idag gick bra.

Jag håller på att lära mej Exo-Politics på gitarr nu med Muse. Love it! Och den är rätt lätt med att spela, och den är rolig med!

Ja, imorn blir det inget repa med bandet för David ska till stockholm efter första lektionen och spela med sitt andra band.
Jaja, lycka till till honom då :D
Har ingen italienska på hela veckan heller, gött det!

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0